Onze kachels zijn op voorraad en alle bestellingen in Nederland boven de € 50,- worden gratis thuisbezorgd!

Neem contact op

Onze klantenservice is dagelijks geopend van 10:00 – 16:00

Bel direct met ons

+31 (6) 22 30 48 12

Stuur ons een mail

Bel direct met ons

+31 (6) 22 30 48 12

Stuur ons een mail

klantenservice@veito.nl

Bedrijfsmatig bestellen?

Ga naar het aanvraagformulier

Snelle ondersteuning

Antwoorden op onze meestgestelde vragen vind je met één muisklik.

Verzending

We doen er uiteraard alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te versturen. Heb je een bestelling geplaatst op een werkdag voor 16:00 uur dan wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden.

Een adres kan alleen gewijzigd worden als de bestelling nog niet verwerkt is. Indien je bestelling al is verzonden kunnen wij helaas niets meer aanpassen.

Wanneer je het adres wil aanpassen adviseren we je z.s.m. contact op te nemen met ons. Dan zullen we kijken of dat het nog mogelijk is.

In de meeste gevallen ontvangen wij het pakket dan retour en zullen wij deze alsnog naar het juiste adres versturen. Helaas kunnen we niet garanderen dat wij de bestelling retour zullen ontvangen omdat het van meerdere factoren afhangt. Zo kan het adres niet bestaan en kan PostNL het dus niet bezorgen of zal de bewoner van het adres het pakket weigeren. Alleen dan zullen we de bestelling retour ontvangen.

Mocht je een account hebben aangemaakt, dan kan in je account een adreswijziging doorvoeren. Hierdoor gaat het bij de volgende bestelling niet meer mis.

Nee dat is helaas niet mogelijk.

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

Brievenbuspost: PostNL claimt dat ze brievenbuspost (ook met track & trace) in Nederland binnen één werkdag zal bezorgen, maar uit ervaring blijkt dat dit niet altijd gebeurt, met name bij dorpen en verre steden t.o.v. Brielle. We raden daarom aan om voor brievenbuspost rekening te houden met een levertijd van 1-3 leverdagen die in sommige gevallen kan uitlopen tot één week. Houdt er ook rekening mee dat standaard brievenbuspost niet traceerbaar is en wij niet bij PostNL kunnen navragen waar jouw zending is.

Pakketpost: pakketpost bij PostNL en DHL wordt doorgaans binnen één dag geleverd, maar het kan in sommige gevallen uitlopen tot 3 leverdagen. Eventuele vertraging kan voorkomen door sorteerfouten, adresfouten of drukke periodes rond feestdagen. Houd dus altijd rekening met eventuele vertragingen zodat je op tijd jouw producten in huis hebt.

Internationaal pakket: de levertijden voor internationale pakketten verschillen per land. Over het algemeen hanteert PostNL en DHL een levertijd van 1-5 werkdagen afhankelijk van de bestemming. Voor de meest recente informatie over de levertijden naar je land, kan je het beste kijken op de website van PostNL. Houd er rekening mee dat dit slechts indicaties zijn, vertragingen kunnen voorkomen.

Let op: tijdens acties en rond feestdagen kan de levertijd langer duren dan je gewend bent. In deze periodes houden wij een dubbele uiterlijke levertijd aan.

Is de bestelling niet afgeleverd binnen de uiterlijk gestelde levertijd (incl. vertraging)? Neem dan contact met ons op.

Indien een product beschadigd is bij ontvangt, adviseren we je contact op te nemen met ons per e-mail. Vermeld hierin je bestelnummer en afbeeldingen van de schade zodat we je meteen kunnen helpen.

Het is het beste om het pakket niet te openen en contact op te nemen met ons per e-mail. Vermeld hierin je bestelnummer en afbeeldingen van de schade zodat we je meteen kunnen helpen.

Mocht het pakket al zijn geopend en bepaalde producten beschadigd zijn, adviseren we je contact op te nemen met ons per e-mail. Vermeld hierin je bestelnummer en afbeeldingen van de schade zodat we je meteen verder kunnen helpen.

Zodra wij de bestelling hebben overgedragen aan PostNL of DHL kunnen wij niets meer veranderen aan de zending. Het is mogelijk dat door drukte bij PostNL of DHL de bestelling wat vertraging oploopt. Wij adviseren in dat geval minimaal 7 dagen te wachten voordat je contact met ons opneemt.

Let op, er zijn verschillende momenten in het jaar waarbij het heel erg druk is. Denk hierbij aan Nieuwjaar, Black Friday, Cyber monday, Sinterklaas en Kerst. Houdt er dan rekening mee dat de levertijd langer kan duren. Dit zal altijd goed aangegeven staan op onze site en bij PostNL en DHL.

Indien de bestelling niet compleet is, adviseren we je contact op te nemen met ons per e-mail. Vermeld hierin je bestelnummer en welk(e) product(en) ontbreken zodat we je meteen een passende oplossing kunnen zoeken.

Een adres kan alleen gewijzigd worden als de bestelling nog niet verwerkt is. Indien je bestelling al is verzonden kunnen wij helaas niets meer aanpassen.

Wanneer je het adres wil aanpassen adviseren we je z.s.m. contact op te nemen met ons. Dan zullen we kijken of dat het nog mogelijk is.

In de meeste gevallen ontvangen wij het pakket dan retour en zullen wij deze alsnog naar het juiste adres versturen. Helaas kunnen we niet garanderen dat wij de bestelling retour zullen ontvangen omdat het van meerdere factoren afhangt. Zo kan het adres niet bestaan en kan PostNL het dus niet bezorgen of zal de bewoner van het adres het pakket weigeren. Alleen dan zullen we de bestelling retour ontvangen.

Mocht je een account hebben aangemaakt, dan kan in je account een adreswijziging doorvoeren. Hierdoor gaat het bij de volgende bestelling niet meer mis.

Bestellen & Betalen

Wanneer het niet lukt om een bestelling te plaatsen adviseren wij je contact op te nemen met ons per e-mail: klantenservice@veito.nl.

Een bestelling kan worden gewijzigd mits deze nog niet verwerkt is in het magazijn. Helaas kunnen wij niet altijd garanderen dat wijzigingen doorgevoerd kunnen worden. Indien je iets wilt laten wijzigen aan de bestelling, adviseren we je z.s.m. contact op te nemen met ons.

Een bestelling kan alleen geannuleerd worden als deze nog niet verwerkt is, of als deze al retour is geleverd aan ons. Mocht de bestelling al verzonden zijn dan kan deze worden geweigerd aan de deur of geretourneerd worden. Als je de bestelling wilt annuleren, adviseren we je z.s.m. contact op te nemen met ons.

Een adres kan alleen gewijzigd worden als de bestelling nog niet verwerkt is. Indien je  bestelling al is verzonden kunnen wij helaas niks meer aanpassen.

Wanneer je het adres zou willen aanpassen adviseren we je z.s.m. contact op te nemen met ons. Dan zullen we kijken of dat het nog mogelijk is.

Mocht je een account hebben aangemaakt, dan kan in je account een adreswijziging doorvoeren. Hierdoor gaat het bij de volgende bestelling niet meer mis.

Als een product in je winkelmand geplaatst kan worden is het direct uit voorraad leverbaar.

Wanneer een product uitverkocht is het wel zichtbaar, maar kun je het niet in je winkelmand doen. Ook staat er ‘uitverkocht’ bij de prijs.

Bij sommige producten is bestellen mogelijk, maar niet direct uit voorraad.

Er staat dan ‘Beschikbaar als nabestelling’ bij de prijs.

Indien de bestelling niet compleet is, adviseren we je contact op te nemen met ons per e-mail. Vermeld hierin je bestelnummer en welk(e) product(en) of onderdeel(en) ontbreken zodat we je meteen een passende oplossing kunnen zoeken.

Binnen 14 dagen na ontvangst van het laatste artikel uit je bestelling kun je onze artikelen omruilen voor een nieuw exemplaar. Dus wanneer je een beschadigd artikel hebt ontvangen of een ander artikel dan je besteld hebt, of wanneer er onderdelen ontbreken, kun je het artikel terugsturen en laten vervangen door een nieuw exemplaar.

Ben je niet tevreden met je aankoop volg dan de onderstaande instructies:

Je kunt een artikel binnen 14 dagen na aankoop aan ons retourneren mits je voldoet aan de gestelde regels.

Start je aanvraag voor een retourzending altijd via een een e-mail aan onze klantenservice: klantenservice@veito.nl

Vermeld het ordernummer van je bestelling en omschrijf de reden van retourzenden. Als je meerdere artikelen wilt retourneren, herhaal dan de retouraanvraag voor elk artikel. Je krijgt van ons binnen één werkdag een antwoord hoe verder te handelen.

Wanneer wij je retourzending ontvangen hebben, sturen we een e-mail ter bevestiging. Dit is meestal binnen 1 werkdag na ontvangst.

Wij betalen je dan terug binnen 14 werkdagen vanaf het moment dat we de retourzending in goede orde hebben ontvangen.

Is het product beschadigd afgeleverd bij je of het is niet dat wat je besteld hebt, volg dan de onderstaande instructies:

Stuur direct een e-mail naar klantenservice@veito.nl en meld dat je bestelling beschadigd is aangekomen of dat het een verkeerd geleverd product is . Vergeet niet je ordernummer te vermelden in je bericht.

Dus wanneer je een beschadigd artikel hebt ontvangen of een ander artikel dan je besteld hebt, of wanneer er onderdelen of accessoires ontbreken, kun je het artikel terugsturen en laten vervangen door een nieuw exemplaar.

Wij laten je binnen één werkdag weten hoe verder te handelen.

Als je het artikel geretourneerd hebt via PostNL kun je de retourzending op de website van PostNL volgen met de Track & Trace code indien je deze optie hebt gekozen. 

Zodra wij het geretourneerde artikel ontvangen en verwerkt hebben, sturen wij je een e-mail ter bevestiging. De verwerking kan tot 5 werkdagen dagen in beslag nemen (afhankelijk van snelheid van afleveren door PostNL). 

Als je 5 dagen nadat je het artikel retour gestuurd hebt nog geen bericht hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice: klantenservice@veito.nl. Bij de voorwaarden om een artikel retour te sturen, kun je nakijken of je aan alle voorwaarden voldoet.

Het is afhankelijk van de betaalmethode wanneer het aankoopbedrag teruggestort wordt. Dit is meestal binnen 14 werkdagen na ontvangst van je retourzending.

We streven er naar om je retourzending zo snel mogelijk te verwerken. Als je 5 werkdagen nadat je het artikel retour hebt gestuurd geen bericht hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice: klantenservice@veito.nl. Bij de voorwaarden om een artikel retour te sturen, kun je nakijken of je aan alle voorwaarden voldoet.

Zakelijk

Dit is mogelijk indien het bedrijf aan de volgende basisvoorwaarden voldoet:

  • Het betreft géén eenmanszaak.
  • Het is gevestigd in Nederland
  • Het bedrijf beschikt over een KvK- en een BTW-nummer.

 

Voldoet het bedrijf aan bovenstaande voorwaarden? Dan is het mogelijk om een zakelijk account met betalen op rekening aan te vragen door deze stappen te volgen:

Maak een zakelijk NL account aan via de registratiepagina.
Voeg het factuuradres aan je account toe nadat het account is aangemaakt.

Je kan dit adres toevoegen in je account bij “Adres”.
Nadat je account met factuuradres is aangemaakt, kan je contact opnemen met ons via het contactformulier of per e-mail. Vermeld hierbij het e-mailadres wat is gebruikt voor het aanmaken van je account.

Er zijn twee voordelen aan een zakelijk account:

  • Je kunt op rekening betalen met een standaard betalingstermijn van 30 dagen.
  • Op speciaal verzoek is het ook mogelijk om inkooporders per e-mail te plaatsen.

Ja, het is mogelijk op verzoek wanneer je een zakelijk account hebt. Als je een verzoek wilt indienen kan je contact opnemen met ons per e-mail. Vermeld hierbij het e-mailadres wat is gebruikt voor het aanmaken van je account en je BTW-nummer.

Houdt rekening met een vertraging van 1 à 2 werkdagen i.v.m. handmatige verwerking. De betalingsvorm hiervoor zal standaard betaling op rekening zijn tenzij een andere betalingsmethode de voorkeur heeft.

Indien je over een geldig BTW-nummer beschikt kun je dit invullen bij je bestelling.

Indien het BTW-nummer, na automatische controle, correspondeert met het afleveradres wordt de BTW automatisch in mindering gebracht tijdens het afrekenen.

Retourneren

Ja, een bestelling (of een deel van de bestelling) kan worden geretourneerd als het voldoet aan de volgende criteria:

  • De product(en) verkeren 100% in nieuwstaat en kunnen verzonden worden in de originele verpakking.
  • Het retour via e-mail is aangevraagd binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

Om een bestelling te retourneren moet je een aanvraag indienen via ons retourformulier.

Wij zullen de aanvraag dan gaan verwerken. We sturen je een e-mail om je te informeren of je verzoek is geaccepteerd of afgewezen. Wanneer je verzoek is geaccepteerd ontvang je ook de instructies om je bestelling te kunnen retourneren.

De product(en) moet(en) in de originele verpakking worden teruggestuurd inclusief bijbehorende documentatie.

Pak het product veilig en stootvast in zodat kwetsbare onderdelen beschermd blijven tijdens het transport.

Mocht een product beschadigd geretourneerd worden, dan kunnen wij het betaalde bedrag niet of nket in zijn geheel restitueren.

Wanneer je retour middels het retourformulier is geaccepteerd ontvang je een e-mail met daarin instructies en het retouradres.

Dit is afhankelijk van de situatie.

Als de gehele bestelling is geretourneerd, ontvang je het volledige aankoopbedrag, inclusief verzendkosten.*

Als een deel van de bestelling is geretourneerd, worden de verzendkosten niet terugbetaald.

*Dit geldt alleen op leveringen binnen Nederland. Leveringen die verstuurd worden buiten Nederland ontvangen de verzendkosten niet terug na het retourneren van de gehele bestelling.

Wanneer je de bestelling terugstuurt zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Alleen bij hoge uitzondering wanneer een product onder garantie wordt geretourneerd voor onderzoek zullen wij in overleg een gratis retourlabel aanmaken.

Het is niet mogelijk om een bestelling te ruilen. Wat wel kan is om een bestelling te retourneren binnen het retourtermijn.

Het betaalde zal dan conform de voorwaarden worden gerestitueerd.

Het gewenst product kan dan via een nieuwe bestelling besteld worden.

Garantie & Reparatie

Valt het product binnen het fabrieksgarantietermijn en wil je aanspraak maken op garantie? Neem dan contact met ons op. Daarnaast kan je meer informatie vinden in onze (LINK) algemene voorwaarden.

Dit verschilt per product en per situatie. Zie onze algemene voorwaarden voor meer informatie. Wil je aanspraak maken op garantie? Neem dan contact met ons op.

De garantietermijn is 1 jaar. Zie onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

Het is mogelijk om een product bij ons te laten repareren.
De verzendkosten naar ons zijn voor rekening van de klant.
Het gerepareerde product wordt gratis naar de klant geretourneerd.
De garantie op reparatie is 3 maanden.

Indien een product beschadigd wordt geleverd, adviseren we je direct contact op te nemen met ons. Wij zullen dan gaan kijken naar een passende oplossing.

Account

Je kunt een account aanmaken via onze registratiepagina. Je kunt er ook voor kiezen om je te registreren bij de afrekenpagina.

Informatie over ons beleid betreft privacy en persoonsgegevens is hier te vinden.

Je kunt je persoonlijke gegevens aanpassen in je account.

Je kunt je persoonlijke gegevens aanpassen in je account.

Via deze pagina is het mogelijk om een nieuwe wachtwoord aan te maken.

Neem contact op met ons. Wij kunnen dan kijken welk e-mailadres is gebruikt voor het account.

Zodra de bestelling is verzonden ontvang je de factuur per e-mail. Daarnaast is de factuur terug te vinden in je account.

Neem contact op met klantenservice@veito.nl voor verwijdering van het account.

Staat je vraag er niet tussen?

Vul ons contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Categorieën

Categorieën

Kleur

Kleur

Wat mag het kosten?

Prijs - slider
0549