Restitutie- en retourneringsbeleid
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Late of ontbrekende terugbetalingen
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt bijgeschreven. Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als u dit allemaal hebt gedaan en de terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@veito.nl
Omruilen
We vervangen artikelen alleen als deze binnen de garantieperiode defect raken of bij levering reeds beschadigd zijn.
Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail en stuur het artikel naar:
Ferrie Reitsma Service & Techniek,
RMA Veito,
Marconiweg 19, 3225 LV Hellevoetsluis
Nederland
Verzending
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.
Als u duurdere artikelen retourneert, dient u een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen anders niet garanderen dat we het geretourneerde artikel ontvangen hebben.